RCR ή RCR-F: ΠΩΣ ΝΑ ΕΠΙΛΕΞΕΤΕ
Το RCR-F Pro έχει σχεδιαστεί για υψηλές επιδόσεις σε κούρσες σε λοφώδες ή ήμι-ορεινό έδαφος.Είναι ιδιαίτερα αποτελεσματικό σε δρόμους με υψομετρική διαφορά μικρότερη των 1.500 m ανά 100 km, με μέσες ταχύτητες μεταξύ 35 και 50 km/h.
Το RCR Pro σχεδιάστηκε για εντυπωσιακές επιδόσεις σε λοφώδη ή ορεινά εδάφη.Επομένως, είναι ιδανικό για δρόμους με υψομετρική διαφορά μεγαλύτερη των 1.500 m ανά 100 km, με μέσες ταχύτητες μεταξύ 25 και 35 km/h.
Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΟ DESIGN:ΑΕΡΟΔΥΝΑΜΙΚΗ
Ο σκελετός του RCR-F είναι αποτέλεσμα σχολαστικής δουλειάς πάνω στις αρχές της αεροδυναμικής, που έγινε από τον συνεργάτη μας και ειδικό στις αεροδυναμικές βελτιώσεις, τη Swiss Side.
Στόχος μας είναι ένας: να σχεδιάσουμε το ταχύτερο ποδήλατο δρόμου της σειράς μας!
Έπειτα από προσομοιώσεις σε υπολογιστή και δοκιμές σε αεροδυναμικές σήραγγες, το τελικό σχέδιο δοκιμάστηκε από επαγγελματίες αθλητές στον δρόμο.Το αποτέλεσμα: το RCR-F είναι κατά 13 watt ταχύτερο από το RCR στα 45 km/h.
Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΟ DESIGN: ΑΚΑΜΨΙΑ ΚΑΙ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
Ο δεύτερος πυλώνας της σχεδίασής του είναι η ακαμψία του, με στόχο να ικανοποιήσει και τους πιο απαιτητικούς αθλητές και να μεγιστοποιήσει τις επιδόσεις.Για το σκοπό αυτό, χρησιμοποιήθηκε δομή ανθρακονημάτων υπέρ-υψηλής αντοχής με 517 στρώσεις, αποκλειστικά από υψηλής ποιότητας ανθρακονήματα.
Το RCR-F είναι κατά 7% πιο άκαμπτο από το RCR στο μπροστινό τμήμα, που το κάνει πιο αποτελεσματικό στις τελικές ευθείες και στα σπριντ.
ΣΚΕΛΕΤΟΣ/ΠΙΡΟΥΝΙ RCR-F PRO
Ο σκελετός και το πιρούνι του RCR-F Pro σχεδιάστηκαν για γρήγορη οδήγηση σε λοφώδες ή ημι-ορεινό έδαφος.Η δομή ανθρακονημάτων υπέρ-υψηλής αντοχής κατασκευάστηκε από εξαιρετικής ποιότητας νήματα, που προσφέρουν μέγιστες επιδόσεις μαζί με άριστη σταθερότητα και υψηλή ταχύτητα.Ο σκελετός σχεδιάστηκε σε συνεργασία με την ομάδα του World Tour Decathlon AG2R La Mondiale και χρησιμοποιείται στις πιο μεγάλες διαδρομές του UCI circuit.
Μικτό βάρος σκελετού:1.010 g (Μέγ. M)
Μικτό βάρος πιρουνιού:420 g
COCKPIT RCR-F PRO
Συνδυασμός DEDA και VR RCR-F για βελτιστοποίηση της αεροδυναμικής, της ακαμψίας και της εργονομίας.
Ενθέματα Ergo στις λαβές του τιμονιού για βελτίωση του κρατήματος.
Συμπεριλαμβάνεται βάση για ταχύμετρο και GPS — Συμβατή με Garmin, Wahoo και Bryton.
Επιλογή τοποθέτησης επεκτάσεων τριάθλου VR x Deda.
Πλάτος τιμονιού και μήκος λαιμού ανάλογα με το μέγεθος του σκελετού:
XXS 70-400
XS 80-400
S 90-420
M 100-420
L 110-440
XL 120-440
Σημείωση: η μέτρηση του πλάτους έγινε από τις άκρες του τιμονιού.
ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΑΧΥΤΗΤΩΝ SHIMANO DURA ACE DI2 R9200 ΜΕ ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΟ
Προστατευτικά δισκοβραχίονα 52/36
Εμπρός σασμάν R9250
Πίσω σασμάν 12 ταχυτήτων R9250
DI2 R9270
Επιλογείς 12 ταχυτήτων
Κασέτα 11-34 R9200
Το μήκος του βραχίονα στροφάλου εξαρτάται από το μέγεθος του σκελετού:
Βραχίονες R9200 + Dura-ace διπλό δυναμόμετρο 9200 P
XXS XS 165 mm
S 170 mm
M 172.5 mm
L και XL 175 mm
ΔΙΣΚΟΦΡΕΝΑ SHIMANO DURA ACE 9270
ΥΔΡΑΥΛΙΚΑ ΔΙΣΚΟΦΡΕΝΑ:
Μανέτες φρένων Shimano R9270
Δαγκάνες φρένων Shimano R9270
Μπροστινή δισκόπλακα Shimano R9270 160 mm
Πίσω δισκόπλακα Shimano R9270 140 mm
ΤΡΟΧΟΙ SWISS SIDE HADRON² 625 ULTIMATE
Μέγιστη αεροδυναμική απόδοση με πλήμνες DT Swiss 180 και κεραμικά ρουλεμάν SINC — Οι τροχοί HADRON² Ultimate προσφέρουν την καλύτερη αεροδυναμική απόδοση.
Σύστημα αγκίστρωσης σχεδιασμένο για βέλτιστη ισορροπία ανάμεσα στην τριβή κύλισης και την αεροδυναμική απόδοση.
Με ύψος ζάντας 62 mm, αυτοί οι τροχοί είναι η τέλεια επιλογή για λοφώδες έδαφος.
Ύψος μπροστινού τροχού::HADRON² Classic 625: 848 g
Βάρος πίσω τροχού: HADRON² Classic 625: 996 g
ΕΛΑΣΤΙΚΑ CONTINENTAL
Πίσω ελαστικό GP 5000S TR 28.
Εμπρός ελαστικό Continental Aero 111 TLR 26
Συνιστούμε να αλλάξετε τα ελαστικό σε tubeless με τη βαλβίδα tubeless και το ειδικό υγρό που παρέχεται με το ποδήλατο.
Τα ελαστικά tubeless (χωρίς αεροθάλαμο) είναι πιο άνετα και αποδοτικά, ενώ μπορούν να αυτοεπισκευαστούν όταν προκύπτουν μικρές οπές.
Φυσικά, θα πρέπει πάντα να έχετε μαζί σας μια σαμπρέλα στο κιτ επισκευής, σε περίπτωση που το ελαστικό σας υποστεί μια ελαφρώς μεγαλύτερη διάτρηση.
Σέλα / Ντίζα σέλας
Ντίζα σέλας RCR-F 15 mm από ανθρακονήματα με μετατόπιση
Το μήκος εξαρτάται από το μέγεθος του σκελετού:
XXS 268 mm
XS 314 mm
S 330 mm
M 352 mm
L 400 mm
XL 410 mm
Σέλα FIZIK ARGO VENTO 00 140 mm
Επιλογή μεγέθους
Το RCR-F διατίθεται σε μεγέθη από XS έως XL.
Ανατρέξτε στις πληροφορίες διαστάσεων και στην αντιστοίχιση με το μέγεθος αναβάτη στις φωτογραφίες προϊόντος.
Βεβαιωθείτε ότι γνωρίζετε τις διαστάσεις σας ώστε να κάνετε τη σωστή επιλογή σκελετού και να ρυθμίσετε τα τρία σημεία στήριξης ώστε να ευχαριστηθείτε στο έπακρο το RCR-F.
Αν υπάρχει η δυνατότητα, σας συμβουλεύουμε να κάνετε μια δοκιμή μεγέθους πριν την αγορά σας.
Συντήρηση συστήματος μετάδοσης κίνησης
Θέλουμε να σας τονίσουμε την ανάγκη για συχνή συντήρηση του συστήματος μετάδοσης, ειδικά αν οδηγείτε σε αντίξοες συνθήκες (υγροί ή/και χωμάτινοι δρόμοι).
Η τακτική συντήρηση παρατείνει τη διάρκεια ζωής του συστήματος μετάδοσης.
Σας συνιστούμε να χρησιμοποιήσετε το κιτ συντήρησης και καθαρισμού: Κωδ.8751194.
Οι τακτικές επιθεωρήσεις της αλυσίδας είναι απαραίτητες.Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το εργαλείο ελέγχου φθοράς της αλυσίδας. Κωδ.8901475
Διάρκεια ζωής του συστήματος μετάδοσης κίνησης
Όταν αγοράζετε ένα ποδήλατο, είναι σημαντικό να λαμβάνετε υπόψη το κόστος συντήρησής του, κατά την επιλογή συστήματος μετάδοσης.
Τα παρακάτω νούμερα είναι μέσες τιμές που παρέχονται ενδεικτικά και ενδέχεται να διαφέρουν ανάλογα με το πόσο καλά συντηρείτε το σύστημα μετάδοσης.
Η μέση διάρκεια ζωής μιας καλά συντηρημένης αλυσίδας είναι 5.000 km.
Η μέση διάρκεια ζωής μιας κασέτας είναι 10.000-12.000 km.
Η κακή συντήρηση της αλυσίδας μπορεί να έχει ως αποτέλεσμα να βγαίνει συνεχώς από τη θέση της.
Συντήρηση υδραυλικών φρένων
Τα υδραυλικά φρένα λειτουργούν χρησιμοποιώντας ένα κλειστό κύκλωμα μεταξύ της μανέτας φρένων και της δαγκάνας.
Το λάστιχο που υπάρχει βοηθά στη διατήρηση της στεγανότητας.
Με τον καιρό, θα δείτε μια φυσιολογική απώλεια πίεσης στα λάστιχα, που οδηγεί σε απώλεια της απόδοσης πέδησης. Όταν η μανέτες είναι υπερβολικά μαλακές ή ακουμπούν εύκολα στην άκρη του τιμονιού, χρειάζεται να κάνετε εξαέρωση των φρένων.Αυτό απαιτεί συγκεκριμένα εργαλεία και γνώσεις.
ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΡΥΘΜΙΣΗ
Σημείωση: μην πατάτε ποτέ τα φρένα χωρίς να έχει τοποθετηθεί τροχός, καθώς μπορεί να κολλήσετε τα τακάκια των φρένων μεταξύ τους.
Εάν ο ρότορας αγγίζει τα τακάκια, δείτε πώς να ευθυγραμμίσετε εκ νέου τον τροχό και τη δαγκάνα:
- Χαλαρώστε τη δαγκάνα του φρένου
- Πατήστε δυνατά το φρένο και σφίξτε τη δαγκάνα ταυτόχρονα.
- Αν το πρόβλημα παραμένει, απευθυνθείτε σε συνεργείο.
ΕΓΓΥΗΣΗ
5 χρόνια για τον σκελετό και το πιρούνι.2 χρόνια για τα εξαρτήματα και την εργασία εκτός των εξαρτημάτων που υφίστανται φυσική φθορά..