Απόκρυψη φίλτρων
Filters 0
Ταξινόμηση ανά:
Filters 0

ΠΩΣ ΜΠΟΡΟΥΜΕ
ΝΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΟΥΜΕ?

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ

Δευ - Παρ: 10:00 - 18:00

ΒΡΕΙΤΕ

ΤΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΜΑΣ >>
Μπορώ να τροποποιήσω την παραγγελία μου (αλλαγή/προσθήκη προϊόντος);

Όχι. Καθώς οι παραγγελίες καταχωρούνται απευθείας στις αποθήκες μας στο εξωτερικό η τροποποίηση της παραγγελίας δεν είναι δυνατή.

Στην περίπτωση αλλαγής μπορεί να γίνει ακύρωση της παραγγελίας και πίστωση του ποσού σε κουπόνι για την νέα παραγγελία ή επιστροφή χρημάτων.

Μπορώ να ακυρώσω την παραγγελία μου;

Όσο η παραγγελία βρίσκεται "υπό επεξεργασία" μπορείτε να ζητήσετε την ακύρωση της μέσω μέιλ στο [email protected].
Μόλις μπει σε στάδιο "αποστολής" δεν υπάρχει η δυνατότητα ακύρωσης.

Αν αλλάξετε γνώμη, μπορείτε να επιστρέψετε τα προϊόντα αφού έχετε παραλάβει τις αγορές σας.

Μπορώ να εκδόσω τιμολόγιο;

Ναι, αφού συνδεθείτε στο λογαριασμό σας θα πατήσετε το προσωπάκι πάνω δεξιά, δίπλα από το βοήθεια.
Στη συνέχεια θα επιλέξετε το αθλητικό μου προφίλ, εκεί σας έχει την επιλογή είδος λογαρισμού (Ιδιώτης-Εταιρεία).
Αν επιλέξετε το εταιρεία θα σας ανοίξει τα πεδία για ΑΦΜ και επωνυμία.
Στην συνέχεια θα πρέπει να επιλέξετε αποθήκευση και μόλις ολοκληρώσετε την πληρωμή θα σας εκδόσει αυτόματα τιμολόγιο.

Μπορώ να αλλάξω την διεύθυνση παράδοσης;

Ναι, στείλτε μας τη νέα διεύθυνση παράδοσης στο [email protected] και θα επικοινωνήσουμε με τη μεταφορική για να γίνει η αλλαγή.

Μπορώ να εντοπίσω την παραγγελία μου;

Μόλις η παραγγελία σας φύγει από τις αποθήκες μας στο εξωτερικό θα λάβετε ένα μέιλ με τον κωδικό αποστολής. 

Ο κωδικός αποστολής δεν ενεργοποιείται άμεσα. Θα ενεργοποιηθεί σε διάστημα 3-4 εργάσιμων ημερών από την στιγμή που θα λάβετε το μέιλ.

*Ο κωδικός αποστολής δεν ισχύει για παραγγελίες με παραλαβή από το κατάστημα (Click & Collect).

Δεν έλαβα όλα τα προϊόντα που αγόρασα. Τι να κάνω;

Επικοινωνήστε μαζί μας στο [email protected] αναφέροντας το προϊόν που λείπει από την παραγγελία.

Ποιος είναι ο χρόνος παράδοσης;

O εκτιμώμενος χρόνος παράδοσης είναι:

Παραλαβή από το κατάστημα: 4 - 6 εργάσιμες ημέρες
Αποστολή στο σπίτι: 6 - 9 εργάσιμες ημέρες
Σε περίπτωση έλλειψης: 14 - 17 εργάσιμες ημέρες από την κεντρική αποθήκη
Υπέρβαρα αντικείμενα: Κατόπιν συνεννόησης με το κατάστημα

*Σε περιόδους εορτών, αργίας και δυσμενών καιρικών συνθηκών ενδέχεται να υπάρξουν καθυστερήσεις στην παράδοση.

Ποιοι είναι οι μέθοδοι αποστολής;

Οι αποστολές των προϊόντων γίνονται μόνο εντός Ελλάδας με τους παρακάτω τρόπους:

  • Παραλαβή από τα καταστήματά μας.
  • Αποστολή στον χώρο σας με την Γενική Ταχυδρομική.
  • Υπέρβαρα/ογκώδη αντικείμενα μπορούν να πραγματοποιηθούν κατόπιν συνεννόησης με την μεταφορική εταιρεία Seagull.
Ποιο είναι το κόστος αποστολής;

Παραλαβή από το κατάστημα: Δωρεάν

Παράδοση στο σπίτι:

 0 - 7 kg 7 - 15 kg 15 - 30 kg 
 5.5€ 10.5€ 19.5€

Για ογκώδη προϊόντα που ζυγίζουν πάνω από 30κιλά ή έχουν μήκος άνω των 2 μέτρων (πχ. εξοπλισμός γυμναστηρίου, τραπέζι πινγκ πονγκ) η τιμή και ο χρόνος παράδοσης υπολογίζονται με τον κυβικό όγκο και την περιοχή. Περισσότερες πληροφορίες εδώ.

Γίνονται αποστολές εκτός Ελλάδας;

Όχι, οι αποστολές των προϊόντων γίνονται μόνο εντός των φυσικών ορίων της Ελλάδος.

Από που αποστέλλονται οι παραγγελίες;

Οι ηλεκτρονικές παραγγελίες έρχονται από τις αποθήκες μας στην Ευρώπη.

Υπάρχει δυνατότητα γρήγορης παράδοσης;

Όχι, καθώς οι παραγγελίες έρχονται από τις αποθήκες μας στο εξωτερικό.

Γιατί βγάζει μήνυμα ότι ένα από τα προϊόντα δεν είναι διαθέσιμα για διανομή κατ' οίκον;

Αν κάποιο προϊόν ή το σύνολο του καλαθιού ξεπερνάει τα 30 κιλά ή τα 2 μέτρα, τότε θεωρείται υπέρβαρο/ογκώδη και είναι διαθέσιμο μόνο για παραλαβή από το κατάστημα (Click & Collect).

Σε αυτή την περίπτωση μπορεί να γίνει κατόπιν συνεννόησης αποστολή με την μεταφορική εταιρεία Seagull.

*Εξαιρούνται τα ποδήλατα. Για λόγους ασφαλείας είναι διαθέσιμα μόνο με παραλαβή από το κατάστημα (Click & Collect) κατόπιν ρύθμισης από το τεχνικό τμήμα ποδηλασίας.

Μπορώ να επιστρέψω ένα ή όλα τα προϊόντα;

Ναι, οι επιστροφές γίνονται μέσα σε 90 ημέρες είτε σε κατάστημα είτε στην παρακάτω διεύθυνση με έξοδα αποστολέα.
Γράφετε τα στοιχεία σας, αριθμό παραγγελίας και αν θέλετε πίστωση (κουπόνι για νέα παραγγελία) ή επιστροφή χρημάτων.
Μόλις το παραλάβουμε θα προβούμε στην αντίστοιχη ενέργεια.

Decathlon River West
Προόδου 3
12241 Αιγάλεω
Τηλ: 2144066000

*Σε περίπτωση επιστροφής με ΕΛΤΑ ταχυδρομείο, θα πρέπει να επιλέγεται η επιλογή "Κατ' οίκον". Σε διαφορετική περίπτωση η Decathlon έχει το δικαίωμα να αρνηθεί την παραλαβή.

  • Το αντικείμενο πρέπει να είναι στην αρχική του κατάσταση, αχρησιμοποίητο, αναλλοίωτο και άπλυτο.
  • Το προϊόν πρέπει να επιστραφεί με τις αρχικές ετικέτες και το υλικό συσκευασίας.
Δεν μου κάνει το νούμερο, μπορώ να το αλλάξω;

Αλλαγές γίνονται μόνο στα φυσικά καταστήματα μέσα σε 90 ημέρες.

Διαφορετικά μπορείτε να κάνετε επιστροφή του προϊόντος ταχυδρομικά στην παρακάτω διεύθυνση με έξοδα αποστολέα.

Γράφετε τα στοιχεία σας, αριθμό παραγγελίας και αν θέλετε πίστωση (κουπόνι για νέα παραγγελία) ή επιστροφή χρημάτων.
Μόλις το παραλάβουμε θα προβούμε στην αντίστοιχη ενέργεια.

Decathlon River West
Προόδου 3
12241 Αιγάλεω
Τηλ: 2144066000

*Σε περίπτωση επιστροφής με ΕΛΤΑ ταχυδρομείο, θα πρέπει να επιλέγεται η επιλογή "Κατ' οίκον". Σε διαφορετική περίπτωση η Decathlon έχει το δικαίωμα να αρνηθεί την παραλαβή.

  • Το αντικείμενο πρέπει να είναι στην αρχική του κατάσταση, αχρησιμοποίητο, αναλλοίωτο και άπλυτο.
  • Το προϊόν πρέπει να επιστραφεί με τις αρχικές ετικέτες και το υλικό συσκευασίας.
Αγόρασα κάτι στο κατάστημα, μπορώ να το επιστρέψω ταχυδρομικά;

Όχι, εάν έχετε κάνει μια αγορά στο κατάστημά μας και επιθυμείτε να επιστρέψετε ένα προϊόν, πρέπει να επιστραφεί στο κατάστημα καθώς δυστυχώς δεν μπορούμε να δεχτούμε ταχυδρομικές επιστροφές για αγορές στο κατάστημα.

Οι επιστροφές γίνονται εντός 30 ημερών με την απόδειξη (ή 90 ημερών εάν χρησιμοποιήσατε την κάρτα επιβράβευσης).

  • Το αντικείμενο πρέπει να είναι στην αρχική του κατάσταση, αχρησιμοποίητο, αναλλοίωτο και άπλυτο.
  • Το προϊόν πρέπει να επιστραφεί με τις αρχικές ετικέτες και το υλικό συσκευασίας.
Το προϊόν είναι ελαττωματικό, τι κάνω;

Αν το προϊόν εμφανίσει ελάττωμα ή φθορά κατά την πρώτη χρήση, επικοινωνήστε μαζί μας στο [email protected] στέλνοντας φωτογραφίες/βίντεο της φθοράς.

Πόσο καιρό χρειάζεται μέχρι να λάβω επιστροφή χρημάτων για την online επιστροφή μου;

Η επιστροφή χρημάτων είναι συνήθως διαθέσιμη εντός 10 ημερών στον τραπεζικό σας λογαριασμό.

Μπορώ να πληρώσω με αντικαταβολή ή στο κατάστημα κατά την παραλαβή;

Όχι, η πληρωμή γίνεται ηλεκτρονικά στην ιστοσελίδα κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας με ασφάλεια μέσω κάρτας ή Paypal. 

Μπορώ να πληρώσω με δόσεις;

Όχι, στις ηλεκτρονικές παραγγελίες δεν υπάρχει η δυνατότητα πληρωμής με δόσεις.

Έχω δωροκάρτα από το κατάστημα, μπορώ να την χρησιμοποιήσω ηλεκτρονικά;

Όχι, η δωροκάρτα χρησιμοποιείται μόνο για φυσικές αγορές από τα καταστήματα.

Έχω ένα online κουπόνι, μπορώ να το χρησιμοποιήσω σε κατάστημα;

Όχι, τα κουπόνια που εκδίδονται διαδικτυακά προορίζονται μόνο για διαδικτυακή χρήση.

Υπάρχουν πρόσθετοι φόροι ή χρεώσεις στην παραγγελία μου;

Οι τιμές των προϊόντων που αναφέρονται στον ιστότοπο περιλαμβάνουν Φόρο Προστιθέμενης Αξίας (ΦΠΑ) και δεν υπάρχουν πρόσθετα τελωνειακά τέλη κατά την παράδοση καθώς όλες οι ηλεκτρονικές παραγγελίες μας αποστέλλονται από την ΕΕ.

Η συνολική τιμή αγοράς σας θα περιλαμβάνει τυχόν χρεώσεις αποστολής που οφείλονται κατά τη στιγμή της αγοράς.

Προσφέρετε αφορολόγητο;

Δεν προσφέρουμε αφορολόγητες παραγγελίες, ούτε παρέχουμε αφορολόγητα έντυπα πριν ή μετά την αγορά.

ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

Μπορώ να παραγγείλω τηλεφωνικά ή μέσω μέιλ;

Όχι, οι παραγγελίες γίνονται διαδικτυακά στην ιστοσελίδα https://www.decathlon.com.gr/el/. 

Χρειάζεται λογαριασμός για να παραγγείλω;

Ναι, η παραγγελία "ως επισκέπτης" δεν είναι διαθέσιμη.

Αντιμετωπίζω ένα πρόβλημα με την πληρωμή της παραγγελίας μου.

Εάν αντιμετωπίζετε πρόβλημα με την υποβολή της πληρωμής σας μέσω κάρτας, ακολουθήστε ένα από τα παρακάτω βήματα:

  • Πληρώστε μέσω Paypal, ή
  • Δοκιμάστε μέσω διαφορετικής κινητής συσκευής ή υπολογιστή, ή
  • Δοκιμάστε μέσω ανώνυμης περιήγησης/ιδιωτικού παραθύρου, ή
  • Διαγράψτε τη μνήμη cache και τα cookie πριν προσπαθήσετε ξανά.
Όταν φτάσω στη σελίδα πληρωμής το ποσό είναι διαφορετικό από το καλάθι.

Εάν το ποσό είναι διαφορετικό από το καλάθι, αυτό οφείλεται στο ότι στο παρελθόν υπήρξε απόπειρα παραγγελίας η οποία παρέμενε σε εκκρεμότητα.

Για να προχωρήσετε με το σωστό ποσό, πρέπει να ακολουθήσετε ένα από τα επόμενα βήματα για να αφαιρέσετε την εκκρεμή παραγγελία από τη μνήμη:

  • Παραγγείλετε μέσω διαφορετικής φορητής συσκευής ή υπολογιστή, ή
  • Παραγγελία μέσω ανώνυμης περιήγησης/ιδιωτικού παραθύρου, ή
  • Διαγράψτε την προσωρινή μνήμη και τα cookie.
Λαμβάνω ένα μήνυμα σφάλματος ότι το μήκος του πεδίου Διεύθυνση 2 δεν είναι έγκυρο.

Εάν το πεδίο διεύθυνσης 2 υπερβαίνει το όριο των 35 χαρακτήρων, θα λάβετε ένα μήνυμα σφάλματος.

Πρώτα πρέπει να επεξεργαστείτε τη διεύθυνσή σας μέσω των ρυθμίσεων του λογαριασμού σας και, στη συνέχεια, ακολουθήστε ένα από τα επόμενα βήματα για να διαγράψετε την παλιά διεύθυνση από τη μνήμη πριν προσπαθήσετε ξανά:

  • Παραγγείλετε μέσω διαφορετικής φορητής συσκευής ή υπολογιστή, ή
  • Παραγγελία μέσω ανώνυμης περιήγησης/ιδιωτικού παραθύρου, ή
  • Διαγράψτε την προσωρινή μνήμη και τα cookie.
Το προϊόν δεν είναι διαθέσιμο online αλλά είναι διαθέσιμο στο κατάστημα. Μπορώ να το παραγγείλω;

Όχι, το απόθεμα καταστήματος είναι ανεξάρτητο και ισχύει μόνο για αγορές από το φυσικό κατάστημα.

Προϊόντα που δεν εμφανίζονται στον ιστότοπο ή δεν είναι διαθέσιμα για παραγγελία, έχουν εξαντληθεί και δεν μπορούν να αγοραστούν.

Το προϊόν είναι διαθέσιμο σε άλλη χώρα. Μπορώ να το παραγγείλω;

Όχι, κάθε χώρα λειτουργεί ανεξάρτητα με το δικό της απόθεμα και διαθεσιμότητα. Δεν είναι δυνατή η μεταφορά προϊόντων μεταξύ χωρών.