Απόκρυψη φίλτρων
Filters 0
Ταξινόμηση ανά:
Filters 0
Decathlon logo

Οροι και προϋποθεσεις πωλησεων

ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ

Αυτοί οι "Γενικοί Όροι και Προϋποθέσεις" είναι σε αποκλειστική και κύρια συμφωνία μεταξύ της DECATHLON ΕΛΛΑΣ ΑΘΗΛΗΤΙΚΑ ΕΙΔΗ ΜΟΝ. ΕΠΕ, με νομική έδρα τη διεύθυνση ΠΡΟΟΔΟΥ 5, ΑΙΓΑΛΕΩ, 12241, Δ.Ο.Υ.: ΑΙΓΑΛΕΩ, ΑΦΜ 800739773, ΓΕΜΗ: 139100501000 αποκαλούμενος στο εξής "ιστοσελίδα Decathlon" ή "εμείς", και κάθε άτομο που ολοκληρώνει μία παραγγελία στην ιστοσελίδα, αποκαλούμενος στο εξής "Χρήστης" ή "εσείς". Για τους κάτωθι σκοπούς, ο Χρήστης και η Decathlon συλλογικά, αποκαλούνται στο εξής "Τα Συμβαλλόμενα Μέρη".
Δηλώνετε πως έχετε συμπληρώσει τη νόμιμη ηλικία, ή έχετε την συναίνεση γονέα ή κηδεμόνα έτσι ώστε να προχωρήσετε σε συμβόλαιο, επιτρέποντάς σας να υποβάλετε την παραγγελία σας στην ιστοσελίδα Decathlon.
Eφόσον αντιμετωπίζετε δυσκολία ή για οποιαδήποτε απορία σας σχετικά με παραγγελία σας στο Decathlon.com.gr, παρακαλείσθε να επικοινωνήσετε με την ομάδα της Decathlon στο [email protected].
Με την επιφύλαξη της εφαρμογής των "Όρων χρήσης" πως η σχέση συναλλαγής μεταξύ αυτών καλύπτεται από τους Γενικούς Όρους και Προϋποθέσεις Πωλήσεων (εφ'εξής "Γενικοί όροι"), οι οποίοι θα στέλνονται στον χρήστη μέσω e-mail σε μορφή pdf, πριν ή όταν πραγματοποιηθεί μία παραγγελία.
Η Decathlon διατηρεί το νόμιμο δικαίωμα τροποποίησης των Γενικών Όρων. Σε περίπτωση τροποίησης των Γενικών Όρων, οι τροποποιημένοι Γενικοί Όροι θα ισχύσουν από την ημερομηνία κατά την οποία θα δημοσιευθούν διαδικτυακά στην ιστοσελίδα Decathlon. Τα "Συμβαλλόμενα Μέρη" συμφωνούν πως η σχέση συναλλαγής μεταξύ αυτών καλύπτεται από τους Γενικούς Όρους πραγματοποίησης μίας παραγγελιας, οι οποίοι είναι αναρτημένοι στην ιστοσελίδα Decathlon.

1: ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ

Πώς να κάνετε μία διαδικτυακή παραγγελία στην Decathlon
Ακολουθείτε τα εξής βήματα:
1- Προσθέστε τα προϊόντα που επιθυμείτε να παραγγείλετε στο καλάθι αγορών σας
2- Επιλέξτε τρόπο αποστολής
3- Επιλέξτε τρόπο πληρωμής
4- Πραγματοποιήστε την πληρωμή σας
5- Επιβεβαιώστε την πληρωμή σας
6- Κατόπιν, θα λάβετε e-mail επιβεβαίωσης παραγγελίας από την Decathlon.
Το e-mail επιβεβαίωσης παραγγελίας αντιπροσωπεύει την εγκυρότητα και την αποδοχή της παραγγελίας σας από την ιστοσελίδα Decathlon και αποτελεί το σύμφωνο του συμβολαίου πώλησης μεταξύ των Συμβαλλόμενων Μερών.
Όταν η παραγγελία σας ξεκινήσει προς αποστολη, θα λάβετε e-mail επιβεβαίωσης πως η παραγγελλία σας έχει αποσταλεί.
Οι τιμές μας
Οι αναγραφόμενες τιμές στην ιστοσελίδα είναι σε ευρώ, ή στο νόμισμα της περιοχής στη οποία πραγματοποιείται η αποστολή.
Επιπλέον, διαφορετικές τιμές ισχύουν για διαφορετικές χώρες, λόγω διαφοροποιημένου πλαισίου πωλήσεων. Αν οι τιμές μας αναγράφονται σε νόμισμα διαφορετικό από το τοπικό σας νόμισμα, η τράπεζα σας θα σας χρεώσει με το ισχύον συνάλλαγμα της ημερομηνίας συναλλαγής. Παρ'ολα αυτά, η τράπεζά σας ενδέχεται να σας χρεώσει διαφοροπετικό ποσό συναλλάγματος ή/και να σας χρεώσει επιπλέον ποσά για διεθνείς συναλλαγές, κάτι για το οποίο δεν έχουμε δυνατότητα ελέγχου και δε φέρουμε καμία ευθύνη.
Όλες οι αναγραφόμενες τιμές περιλαμβάνουν Φ.Π.Α, (εφόσον εφαρμόζεται), στο ποσοστό που ισχύει όταν επικυρώνεται η παραγγελία, αλλά δεν περιλαμβάνονται επιπλέον χρεώσεις ή κόστη, όπως συγκεκριμένες μέθοδοι αποστολής ή επιπρόσθετες χρεώσεις συναλλαγμάτος/διατραπεζικής μεταφοράς. Η χρεώση αποστολής που αντιστοιχεί στην παραγγελία σας, εμφανίζεται κατόπιν επιλογής του τρόπου πληρωμής.
Το συνολικό ποσό (μη συμπεριλαμβανομένων επιπλέον τραπεζικών χρεώσεων) εμφανίζεται στη σύνοψη της παραγγελίας σας, ακριβώς πριν από την επικύρωση της παραγγελίας σας.
Επιπρόσθετα, παρόλες τις προσπάθειές μας να αποφύγουμε το συγκεκριμένο περιστατικό, ενδέχεται για συγκεκριμένα προϊόντα να εμφανίζεται διαφορετική τιμή από την ισχύουσα. Αν το προϊόν στοιχίζει περισσότερο από την τιμή που αναγράφεται στην ιστοσελίδα, μπορείτε είτε να αγοράσετε το προϊόν στην κανονική του τιμή ή να ακυρώσετε την παραγγελία που πραγματοποιήθηκε στη λάθος τιμή. Αν το προϊόν κοστίζει λιγότερο από την αναγραφόμενη τιμή, θα σας χρεώσουμε το ακριβές ποσό της τιμής του προϊόντος και θα σας αποσταλεί κανονικά το προϊόν που παραγγείλατε.
Κανονισμοί εκτελωνισμού
Όλες οι τιμές μας συμπεριλαμβάνουν φόρους (Φ.Π.Α και Τέλος Εκτελωνισμού).
Πώς μπορώ να πληρώσω για την παραγγελία μου;
Οι διαθέσιμοι τρόποι διαδικτυακής πληρωμής διαφοροποιούνται από χώρα σε χώρα, συνεπώς εξαρτώνται από τη χώρα διαμονής σας. Οι κύριοι μέθοδοι πληρωμής που χρησιμοποιούνται είναι μέσω χρεωστικής ή πιστωτικής κάρτας (Visa ή MasterCard ή μέσω PayPal, ένα ασφαλές σύστημα πληρωμών. Οι πληροφορίες για τους διαθέσιμους τρόπους πληρωμής εμφανίζονται κατά τη διαδικασία παραγγελίας.
Το συνολικό ποσό προϊόντων και των υπηρεσιών που θα επιλέξετε, θα αφαιρεθεί από τον τραπεζικό σας λογαριασμό όταν ή παραγγελία σας, ή ένα μέρος της παραγγελίας σας που θα σας σταλεί ξεχωριστά, έχει επεξεργαστεί και είναι έτοιμο προς αποστολή.
Για να επιβεβαιώσουμε ότι οι συναλλαγές των πελατών μας παραμένουν ασφαλείς, διεξάγουμε τυχαίους ελέγχους διασφάλισης εγκυρότητας στοιχείων και ως μέρος αυτών, διατηρείται το δικαίωμα να σας ζητηθούν έγγραφα για την πιστοποίηση στοιχείων παραγγελίας, όπως για παράδειγμα, έγγραφο/α που θα επιβεβαιώνουν της διεύθυνσή σας ή/και αντίγραφο του εγγράφου ταυτοποίησής σας, τα οποία θα πρέπει να σταλούν μέσω e-mail ή fax πριν από την επικύρωση της παραγγελίας σας προς αποστολή.
Σε αυτή την περίπτωση, η παραγγελία σας θα είναι δεσμευμένη, έως ότου η Decathlon παραλάβει τα σχετικά έγγραφα και σας σταλεί e-mail επιβεβαίωσης και αποδοχής. Αν δεν παραχωρήσετε τα προηγούμενα έγγραφα ή αν αυτά δεν αποτελούν επαρκή απόδειξη ταυτοποίησης του ατόμου που πραγματοποιεί την παραγγελία ή/και της διεύθυνσής του, διατηρούμε το δικαίωμα να απορρίψουμε την παραγγελία σας.
Επίσης, δικαίωμα απόρριψης παραγγελίας διατηρείται όταν υπάρχει διένεξη για εκκρεμή πληρωμή, ή αν υπάρξει ατομική παραγγελία ασυνήθιστα μεγάλου όγκου.
Αποδεικτικό παραγγελίας/πληρωμή
Σε περίπτωση μη δυνατότητας αποδείξεως του αντίθετου, τα αρχεία μέσω της ιστοσελίδας Decathlon και των πάροχων υπηρεσιών μας, τα οποία προστατεύονται από πρωτόκολλα ασφαλέιας, θα χρησιμοποιηθούν ως απόδειξη όλων των συναλλαγών που έχουν πραγματοποιηθεί από την Decathlon με τον λογαριαμό σας. Σύμφωνα με τους ισχύοντες κανονισμούς, αρχειοθετούμε όλες τις παραγγελίες σε αξιόπιστο και ασφαλές μέσο αποθήκευσης δεδομένων. Μπορείτε να δείτε το ιστορικό των παραγγελιών σας στην ιστοσελίδα Decathlon στο πεδίο 'Ο λογαριασμός μου'. Παρ'ολα αυτά, συμβουλεύουμε να κρατάτε πάντα ένα αντίγραφο του e-mail επικύρωσης της παραγγελίας σας και για το δικό σας αρχείο.

2: ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΑ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

Τα προϊόντα και οι αναγραφόμενες τιμές ισχύουν ώσπου να αφαιρεθούν από την ιστοσελίδα και είναι έγκυρα για συγκεκριμένη περίοδο. Σας συμβουλεύουμε να ελέγχετε την διαθεσιμότητα των προϊόντων στην σχετική σελίδα πληροφοριών του εκάστοτε προϊόντος. Αν παραγγείλετε ένα προϊόν το οποίο δεν είναι διαθέσιμο, διατηρούμε το δικαίωμα να ακυρώσουμε την παραγγελίας σας υπό την προϋπόθεση ότι δεν έχετε ενημερωθεί σχετικώς. Αν παραγγείλετε πάνω από ένα προϊόντα, εκ των οποίων το ένα δεν είναι διαθέσιμο, θα ειδοποιθείτε πως δεν κατέστει εφικτό να σας αποσταλεί το προϊόν που δεν είναι σε διαθεσιμότητα. Στη υπόλοιπη παραγγελία σας θα γίνει επεξεργασία κανονικά και θα σας αποσταλεί μέσα στο χρονικό διάστημα που αναγράφεται διαδικτυακά. Μπορείτε επίσης να αποφασίσετε να ακυρώσετε ολόκληρη την παραγγελία, σε αυτή την περίπτωση θα πρέπει να ειδοποιήσετε το τμήμα της εξυπηρέτησης πελατών για την απόφασή σας.
Μπορούμε επίσης να αντικαταστήσουμε το μη διαθέσιμο προϊόν με ένα προϊόν ίδιας ποιότητας και χρήσης, χωρίς να χρειάζεται να προβούμε σε δική σας συναίνεση.

3: ΠΑΡΑΔΟΣΗ

ΠΕΡΙΟΧΕΣ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ
Τα προϊόντα θα παραδοθούν στην διεύθυνση αποστολής που εισάγατε όταν πραγματοποιήσατε την παραγγελία, υπό την προϋπόθεση ότι το decathlon.com.gr πραγματοποιεί αποστολές στην αντίστοιχη χώρα.
ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ
Ο χρόνος παράδοσης που αναφέρεται σχετικά με την παραγγελία σας στην ιστοσελίδα ξεκινάει όταν όλα τα σχετικά προϊόντα της παραγγελίας σας αναχωρήσουν από την αποθήκη μας και πρέπει να παραδοθούν μέσας σε 30 ημέρες από την ημερομηνία επικύρωσης της παραγγελίας σας. Σε περίπτωση καθυστέρησης της παραγγελίας σας, θα ειδοποιηθείτε για νέα ημερομηνίας παράδοσης, την οποία μπορείτε να δεχτείτε ή να ακυρώσετε την παραγγελία σας.
ΑΠΟΥΣΙΑ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΑΦΙΞΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ/ΜΗ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΠΑΡΑΛΑΒΗΣ
Αν η παραγγελία παραδοθεί από την εταιρεία μεταφοράς και δεν βρίσκεστε σπίτι κατά την παράδοση, παρακαλούμε ακολουθήστε τις οδηγίες που αναγράφονται στο σημείωμα 'απών' από την μεταφορική εταιρεία, η οποία μπορεί να αναφέρει πληροφορίες για την προθεσμία παραλαβής του δέματός σας ή πληροφορίες επικοινωνίας με την ταχυμεταφορική. Μετά από τρεις συνεχόμενες προσπάθειες παράδοσης, το δέμα σας θα επιστραφεί σε μας. Σε αυτή την περίπτωση, η παραγγελία θα ακυρωθεί.
Παρακαλούμε ελέγξετε τα προϊόντα κατά την παράδοση. Συστήνουμε επίσης να ανοίξετε το δέμα σας,παρουσία του αντιπροσώπου της μεταφορικής εταιρείας, για να ελέγξετε πως κανένα προϊόν δεν έχει υποστεί ζημιά.
Παρακαλούμε σημειώστε πως αποποιούμαστε κάθε ευθύνης, σε περίπτωση που το προϊόν δεν συμφωνεί με την ισχύουσα νομοθεσία στη χώρα αποστολής. Είστε υπέυθυνοι να εξετάσετε αν τα προϊόντα που επιθυμείτε να εισάγετε δεν παραβιάζουν τη σχετική τοπική νομοθεσία πρωτού υποβάλετε την παραγγελία σας.

4: ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΚΑΙ ΑΛΛΑΓΕΣ

4.1. Το δικαίωμα ακύρωσης της παραγγελίας
Έχετε το δικαίωμα να ακυρώσετε την παραγγελία σας. Λόγω ευνοϊκότερων υποχρεωτικών διατάξεων της δημόσιας τάξης υπερ του καταναλωτή, κάθε άσκηση του δικαιώματός σας για ακύρωση της παραγγελίας σας, θα πιστωθεί εις βάρος σας με οποιαδήποτε επιπλέον έξοδα προκύπτουν, σύμφωνα με τις προϋποθέσεις που αναγράφονται παρακάτω.
Ακυρώνετε οποιαδήποτε στιγμή επιθυμείτε με όριο τις 14 ημέρες από την ημέρα που παραλάβατε την παραγγελία. Αυτό το δικαίωμα δεν ισχύει στις εξής περιπτώσεις:
Προϊόντα με ημερομηνία λήξης, όπως φαγητά. Οπτικοακουστικό υλικό ή λογισμικό υπολογιστή, αν αυτό έχει αποσφραγιστεί από εσάς. Προϊόντα προσαρμοσμένα κατά παραγγελία πελάτη. Ανοιγμένες συσκευασίες προϊόντων οι οποίες δεν είναι κατάλληλα για επιστροφή για λόγους υγείας και ασφάλειας.
Πώς μπορώ να ακυρώσω την παραγγελία μου;
Πηγαίνετε στο πεδίο 'Ο λογαριασμός μου' και έπειτα στην ένδειξη 'Βοήθεια' για να επικοινωνήσετε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών και να ζητήσετε επιστροφή χρημάτων ή αλλαγή. Μπορείτε επίσης να πραγματοποιήσετε την ακύρωση από το πεδίο 'Επιστροφή'που θα ενεργοποιηθεί στον λογαριασμό σας μετά από την παραγγελία σας και συμπληρώνοντας τη φόρμα που θα βρείτε.
Θα χρειαστεί να συσκευάσετε προσεκτικά το/τα προϊόντα προς επιστροφή και να συμπεριλάβετε τον/τους κωδικό/ους επιστροφής προϊόντων εκτυπώνοντας τους από την ιστοσελίδα ή αντιγράγοντάς τους σε ένα φύλλο χαρτί.
Μπορείτε να επιλέξετε πώς επιθυμείτε να επιστρέψετε τα προϊόντα σε μας και αν θέλετε να ενεργοποιήσετε ασφαλιστική κάλυψη σε περίπτωση απώλειας, κλοπής ή καταστροφής του δέματός σας. Δεν καλύπτουμε κανένα κόστος αποστολής του δέματος πίσω σε εμάς και δεν είμαστε υπεύθυνοι για κάθε ζημία που μπορεί να έχετε κατά την αποστολή του. Συμβουλεύουμε να επιλέξετε την αποστολή του δέματός σας μέσω μίας ταχυμεταφορικής, έτσι ώστε να παρακολουθείτε την πορεία του. Συνοψίζοντας, ως κύριος κανόνας ισχύει ότι όλα τα κόστη που σχετίζονται με την επιστροφή αντίστοιχου προϊόντος από μέρους σας, τα επωμίζεται εξ'ολοκλήρου η δική σας πλευρά.
Ημιτελείς ή κατεστραμένες επιστροφές δεν θα γίνονται δεκτές, όπως και προϊόντα τα οποία δεν επιστρέφονται στην αρχική τους συσκευασία. Σε αυτή την περίπτωση, το επιστραφέν προϊόν θα αντιμετωπίζεται ως ελαττωματικό και δεν θα δίνεται επιστροφή χρημάτων.
Έχω προχωρήσει στη ακύρωση της παραγγελίας μου, πότε θα γίνει η επιστροφή χρημάτων;
Εφόσον ακολουθήσατε τα βήματα της διαδικασίας επιστροφής όπως αναγράφονται παραπάνω, θα λάβετε επιστροφή χρημάτων μέσα στις επόμενες 10 ημέρες από την ημερομηνία που παραλάβαμε τα προϊόντα προς επιστροφή. Αν είχατε πληρώσει για την παραγγελία σας με χρεωστική ή πιστωτική κάρτα, το επιστραφέν ποσό θα πιστωθεί κατευθείαν στον αντίστοιχο τραπεζικό λογαριασμό της κάρτας που χρησιμοποιήσατε.
'Εχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε όλη σας την παραγγελία ή μέρος αυτής. Σημειώστε πως θα σας επιστρέψουμε το αρχικό ποσό που πληρώσατε για την αγορά της επιστραφούσας παραγγελίας σας και δεν καλύπτουμε μεταφορικά έξοδα επιστροφής, εκτός αν η Decathlon είναι υπόλογη για προκληθείσα ζημιά ή ελλάτωμα στα παραδοθέντα προϊόντα.
Δεν θα γίνονται δεκτές επιστροφές προϊόντων και χρηματικά ποσά στις ακόλουθες περιπτώσεις: Το προϊόν έχει παραποιηθεί ή χρησιμοποιηθεί αρκετά ώστε να έχουν αλλοιωθεί χαρακτηριστικά του. Το προϊόν έχει αποσυναρμολογηθεί. Το προϊόν έχει κατασκευαστεί εξατομικευμένα κατά παραγγελία πελάτη. Το προϊόν αποτελεί οπτικοακουστικό υλικό ή λογισμικό, το οποίο έχει αποσφραγιστεί από εσάς. Το Decathlon διατηρεί το δικαίωμα να μη δεχθεί επιστροφή τιμολογίου που τα προϊόντα έχουν αγοραστεί για επαγγελματική χρήση. Καθώς επίσης η επιστροφή προϊόντων τιμολογίου ενδεχεται να γίνει με πιστωτικό υπόλοιπο στον πελάτη.

5: ΕΓΓΥΗΣΗ/ΣΕΡΒΙΣ

Το προϊόν σας είναι σπασμένο ή ελαττωματικό
Επιπλέον της εγγύησης κατασκευαστή που μπορεί να ισχύει εξ'ορισμού σε συγκεκριμένα προϊόντα, η Decathlon δεσμεύεται από τις νόμιμες εγγυήσεις συμμόρφωσης και λανθάνουσας βλάβης για όλα τα προϊόντα που πωλούνται στην ιστοσελίδα Decathlon, όπως ορίζεται από τον νόμο. Λόγω ευνοϊκότερων υποχρεωτικών διατάξεων δημόσιας τάξης που ισχύουν για τους καταναλωτές, οι εγγυήση ισχύει για περίοδο δύο ετών από την ημερομηνία αγοράς ή από την ανακάλυψη του ελαττώματος (εγγύηση λανθάνουσας βλάβης).
Κάποια από τα προϊόντα που πωλούνται στην ιστοδελίδα Decathlon μπορούν να καλύπτονται από εγγύηση κατασκευαστή, αντίστοιχη της περιόδου που αναφέρερεται στη σχετική σελίδα του προϊόντος.
Παρ'ολα αυτά, η εγγύηση κατασκευαστή δεν αφορά ζημίες στο προϊόν που έχουν προκληθεί από μη ορθή ή κακή χρήση του προϊόντος. Θα θέλαμε να σας επισημάνουμε την προσοχή σας στο γεγονός ότι κάποια ελαττώματα ή ζημίες είναι αποτέλεσμα κακής συναρμολόγησης, εγκατάστασης ή χρήσης του προϊόντος μετά την παραλαβή του από μέρους σας. Γι'αυτό το λόγο, παρακαλείσθε να ακολουθείτε τις οδηγίες που περιέχονται στα επεξηγηματικά φυλλάδια των προϊόντων (όπου περιέχονται) και τους οδηγούς επίλυσης σφαλμάτων που είναι διαθέσιμοι διαδικτυακά. Συνιστούμε επίσης να πραγματοποιήσετε αρκετά δοκιμαστικά στον εξοπλισμού που παραλάβατε.
Επισκευές προϊόντων μέσα σε εγγύηση
Αν το προϊόν σας εμφανίσει κάποιο ελάττωμα μέσα στο χρονικό διάστημα εγγύησης κατασκευαστή, ή αν δεν καλύπτει τις ανάγκες σας, θα πρέπει να επικοινωνήσετε με το after-sales σερβις, στέλνοντας ένα e-mail στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών μας. Για να επιστρέψετε ένα προϊόν, πηγαίνετε στην επιλογή 'ο Λογαριασμός μου' και έπειτα στην επιλογή 'Παρακολούθηση Παραγγελίας' και καταγράψτε τα προβλήματα ή ελαττώματα για τα αντίστοιχα προϊόντα. Κατόπιν αυτού, θα σας σταλεί ο αριθμός προϊόντος για επιστροφή.
Κατά την περίοδο εγγύησης, η Decathlon ζητάει από τους χρήστες της να επιστρέψουν τα προϊόντα τους. Τα κόστη επιστροφής δεν επιβαρύνουν την Decathlon, παρά μόνο στην περίπτωση υπαιτιότητας ζημίας ή έταιρης βλαβής ή ελαττώματος στο προϊόν ή κατά την παράδοση.
Κατόπιν επεξεργασίας και ελέγχου του προϊόντος και επικύρωση της κάλυψής του από εγγύηση κατασκευαστή, το προϊόν θα επισκευαστεί ή θα αντικατασταθεί.
Αν η το πρόβλημα καλύπτεται από την εγγύηση κατασκευαστή, αλλά το προϊόν δεν μπορεί να επισκευαστεί ή να αντικατασταθεί από ένα ίδιο ή αντίστοιχο προϊόν, θα εκδοθεί πιστωτικό κουπόνι για το συγκεκριμένο προϊόν ή θα σας επιστραφεί το αντίστοιχο χρηματικό ποσό. Σε κάθε περίπτωση, η Decathlon θα προτείνει τη βέλτιστη λύση (αντικατάσταση του ελαττωματικού μέρους, αντικατάσταση του προϊόντος ή επιστροφή χρημάτων).
Σε περίπτωση κακής χρήσης του προϊόντος και συνεπώς επιστροφής κατεστραμένου προϊόντος, λόγο μη εφαρμογής των οδηγών συναρμολόγησης ή επίλυσης προβλημάτων, το επιστραφέν προϊόν θα θεωρηθεί ως ελαττωματικό με τις κάτωθι επιπτώσεις: επιστροφή του προϊόντος σε σας χωρίς επιστροφή χρημάτων ή αντικατάσταση. Ομοίως, όλα τα προϊόντα που επιστρέφονται χωρίς αναγραφόμενο αριθμό επιστροφής για το αντίστοιχο προϊόν, αυτόματα θα θεωρούνται ως ελαττωματικές επιστροφές (και σε αυτή την περίπτωση η Decathlon θα σας χρεώσει τα αντίστοιχα κόστη μεταφοράς).
Υπενθυμίζουμε στους χρήστες πως είναι ελεύθεροι να επιλέξουν τον τρόπο που επιθυμούν να πραγματοποιήσουν την επιστροφή προϊόντων και αν θέλουν να κάνουν χρήση ασφάλισης η οποία θα καλύψει ενδεχόμενη απώλεια, κλοπή ή καταστροφή του δέματός τους. Η Decathlon δεν θα καλύψει κανένα από τα κόστη επιστροφής και δεν έχει ευθύνη αν το δέμα του χρήστη χαθεί ή καταστραφεί. Επίση, οι χρήστες είναι υπεύθυνοι για τον τρόπο συσκευασίας των προϊόντων που επιστρέφουν και πρέπει να διασφαλίσουν πως τα προϊόντα έχουν συσκευαστεί σωστά ώστε να μην σπάσουν ή χαλάσουν κατά την μεταφορά τους.

6: ΤΙΤΛΟΣ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ

Ο πλήρης τίτλος στα αντικείμενα που αγοράζει ο "Χρήστης" δεν θα μεταβιβάζεται από τη Decathlon στον "Χρήστη" έως ότου ο "Χρήστης" εκπληρώσει όλες τις υποχρεώσεις του και, συγκεκριμένα, έως ότου πληρώσει πλήρως το αντίτιμο της συναλλαγής, συν τυχόν τόκους που ενδέχεται να καταβληθούν.

7: ΣΥΜΦΩΝΟ

Οι "Γενικοί Κανόνες" αποτελούνται από όλα τα άρθρα και τις παραγράφους που αναφέρονται σε αυτή τη σελίδα. Σε περίπτωση που η "ιστοσελίδα Decathlon" δεν καταφέρει την εφαρμογή καμίας εκ των αναφερθέντων παραγράφων σε συγκεκριμένο χρονικό διάστημα, δεν θα λειτουργήσει ανασταλτικά στο να εφαρμόσει το νόμιμο δικαιωμά της σε μελλοντικό χρόνο. Αν κάποια από τις προκείμενες περαγράφους δεν είναι έγκυρη, αυτό δεν επηρεάζει την εγκυρότητα των υπολοίπων.

8:ΕΥΘΥΝΗ

Στο βαθμό που επιτρέπεται από τη νομοθεσία, η Decathlon είναι υπόλογη μόνο σε άμεση ζημία από τον χρήστη, λόγο αθέτησης εμπορικής συμφωνίας, συμβολαίου ή άλλη παράβαση νομοθεσίας. Στο βαθμό που επιτρέπεται δια νόμου, η Decathlon είναι υπεύθυνη μόνο για την αθέτηση των υποχρεωσεών της, όπως αυτοί αναγράφονται στο συμφωνητικό συμβόλαιο εμπορικής σχέσης μεταξή "Χρήστη" και της Decathlon ή σε διαφορετική μονοθετική παράβαση.
Στο βαθμό που επιτρέπεται δια νόμου και σε ευνοϊκότερη νομοθεσία για τους καταναλωτές λόγω χώρας διαμονής, η "ιστοσελίδα Decathlon" είναι υπεύθυνη για το ποσό που έχει πληρωθεί από τον "Χρήστη" μέσω της παραγγελίας του στην ιστοσελίδα Decathlon.

9: ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ/ΑΝΤΙΔΙΚΙΕΣ

9.1 Νομοθεσία
Οι "Γενικοί Κανόνες" εφαρμόζονται με βάση την ελληνική νομοθεσία, με την εξαίρεση διατάξεων ιδιωτικού διεθνούς δικαίου. Αν υπάρχει αναμονή δικαστικής απόφασης και υποχρεωτικών κανονισμών, στους οποίους δεν υπόκειται η γαλλική νομόθεσία, η σχέση μεταξύ των "Συμβαλλόμενων Μερών" θα διευθετηθεί από τη νομοθεσία της χώρας προέλευσης της αποστολής της σχετικής παραγγελίας.
Σε όλες τις περιπτώσεις, αν η νομοθεσία υπέρ του καταναλωτή στη χώρα που διαμονής του είναι ευνοϊκότερη της ελληνικής νομοθεσίας, αυτή θα είναι η επικρατούσα στην εμπορική σχέση των "Συμβαλλόμενων Μερών".
9.2 Δικαιοδοσία
Τα "Συμβαλλόμενα Μέρη" συμφωνούν ότι η "Συνθήκη της Βιέννης" σχετικά με τα συμβόλαια διεθνούς εμπορίου αγαθών δεν θα έχει εφαρμογή στην μεταξύ τους εμπορική σχέση.
Κάθε αντιδικία ανέρχεται στην δικαιοδοσία των τοπικών δικαστηρίων για επίλυση. Παρ'ολα αυτά, αν μία αντιδικία ξεκινήσει από μέρους σας, μπορείτε να προβείτε σε προσφυγή στα δικαστήρια της χώρας διαμονής σας.
Ο καταναλωτής είναι ενήμερος πως στην περίπτωση αντιδικίας, μπορεί να προχωρήσει σε χρήση εξωδικαστικού παράγοντα ή οποιαδήποτε άλλη νομοθετικά αποδεκτή μέθοδο επίλυσης αυτής.
9.3 Η λειτουργία του καταστήματος διέπεται από την χρήση του ισχύοντος Κώδικα Δεοντολογίας
Μάθετε περισσότερα εδώ.
9.4 Δικαίωμα του καταναλωτή για καταγγελία μέσω της πλατφόρμας ηλεκτρονικής επίλυσης διαφορών
Σύμφωνα με την Οδηγία 2013/11/ΕΚ, η οποία ενσωματώθηκε στην Ελλάδα με την ΚΥΑ 70330/2015, προβλέπεται πλέον και η δυνατότητα ηλεκτρονικής επίλυσης καταναλωτικών διαφορών με τη διαδικασία Εναλλακτικής Επίλυσης Διαφορών (ΕΕΔ - Alternative Dispute Resolution) στο σύνολο της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Εάν ο πελάτης έχει την ιδιότητα του καταναλωτή (δηλ. φυσικό πρόσωπο που ενεργεί εκτός επαγγελματικής ιδιότητας) και έχει οποιοδήποτε πρόβλημα με αγορά που πραγματοποίησε από την Ιστοσελίδα μας μπορεί να κινήσει την διαδικασία ΕΕΔ δια μέσου της ενιαίας πανενωσιακής πλατφόρμας για την ηλεκτρονική επίλυση διαφορών (πλατφόρμα ΗΕΔ) διαθέσιμη στο https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage.

4: ΑΣΦΑΛΕΙΑ

Το πρωτόκολλο SSL (Secure Sockets Layer), είναι σήμερα το παγκόσμιο standard στο διαδίκτυο για την πιστοποίηση δικτυακών τόπων (websites) στους δικτυακούς χρήστες και για την κρυπτογράφηση στοιχείων μεταξύ των δικτυακών χρηστών και των δικτυακών εξυπηρετητών (web servers). Μία κρυπτογραφημένη SSL επικοινωνία απαιτεί όλες τις πληροφορίες που αποστέλλονται μεταξύ ενός πελάτη και ενός εξυπηρετητή (server) να κρυπτογραφούνται από το λογισμικό αποστολής και να αποκρυπτογραφούνται από το λογισμικό αποδοχής, προστατεύοντας έτσι προσωπικές πληροφορίες κατά τη μεταφορά τους. Επιπλέον, όλες οι πληροφορίες που αποστέλλονται με το πρωτόκολλο SSL, προστατεύονται από έναν μηχανισμό που αυτόματα εξακριβώνει εάν τα δεδομένα έχουν αλλαχτεί κατά την μεταφορά. Το πιστοποιητικό SSL για το www.decathlon.com.gr έχει εκδοθεί από την εταιρία πιστοποίησης DNHOST και το μέγεθος του κλειδιού είναι 2048-bit.