ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ
ΑΠΟΣΤΟΛΗ
O εκτιμώμενος χρόνος παράδοσης είναι:
Παραλαβή από το κατάστημα: 4 - 6 εργάσιμες ημέρες
Αποστολή στο σπίτι: 6 - 9 εργάσιμες ημέρες
Σε περίπτωση έλλειψης: 14 - 17 εργάσιμες ημέρες από την κεντρική αποθήκη
Υπέρβαρα αντικείμενα: Κατόπιν συνεννόησης με το κατάστημα
*Σε περιόδους εορτών, αργίας και δυσμενών καιρικών συνθηκών ενδέχεται να υπάρξουν καθυστερήσεις στην παράδοση.
Οι αποστολές των προϊόντων γίνονται μόνο εντός Ελλάδας με τους παρακάτω τρόπους:
- Παραλαβή από τα καταστήματά μας.
- Αποστολή στον χώρο σας με την Γενική Ταχυδρομική.
- Υπέρβαρα/ογκώδη αντικείμενα μπορούν να πραγματοποιηθούν κατόπιν συνεννόησης με την μεταφορική εταιρεία Seagull.
Μόλις η παραγγελία σας φύγει από τις αποθήκες μας στο εξωτερικό θα λάβετε ένα μέιλ με τον κωδικό αποστολής.
Ο κωδικός αποστολής δεν ενεργοποιείται άμεσα. Θα ενεργοποιηθεί σε διάστημα 3-4 εργάσιμων ημερών από την στιγμή που θα λάβετε το μέιλ.
*Ο κωδικός αποστολής δεν ισχύει για παραγγελίες με παραλαβή από το κατάστημα (Click & Collect).
Όχι, οι αποστολές των προϊόντων γίνονται μόνο εντός των φυσικών ορίων της Ελλάδος.
Οι ηλεκτρονικές παραγγελίες έρχονται από τις αποθήκες μας στην Ευρώπη.
Παραλαβή από το κατάστημα: Δωρεάν
Παράδοση στο σπίτι:
Για ογκώδη προϊόντα που ζυγίζουν πάνω από 30κιλά ή έχουν μήκος άνω των 2 μέτρων (πχ. εξοπλισμός γυμναστηρίου, τραπέζι πινγκ πονγκ) η τιμή και ο χρόνος παράδοσης υπολογίζονται με τον κυβικό όγκο και την περιοχή. Περισσότερες πληροφορίες εδώ.
Ναι, στείλτε μας τη νέα διεύθυνση παράδοσης στο [email protected] και θα επικοινωνήσουμε με τη μεταφορική για να γίνει η αλλαγή.
Όχι, καθώς οι παραγγελίες έρχονται από τις αποθήκες μας στο εξωτερικό.
ΠΛΗΡΩΜΗ
Όχι, η πληρωμή γίνεται ηλεκτρονικά στην ιστοσελίδα κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας με ασφάλεια μέσω κάρτας ή Paypal.
Όχι, στις ηλεκτρονικές παραγγελίες δεν υπάρχει η δυνατότητα πληρωμής με δόσεις.
Όχι, η δωροκάρτα χρησιμοποιείται μόνο για φυσικές αγορές από τα καταστήματα.
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ
Ναι, οι επιστροφές γίνονται μέσα σε 90 ημέρες είτε σε κατάστημα είτε στην παρακάτω διεύθυνση με έξοδα αποστολέα.
Γράφετε τα στοιχεία σας, αριθμό παραγγελίας και αν θέλετε πίστωση (κουπόνι για νέα παραγγελία) ή επιστροφή χρημάτων.
Μόλις το παραλάβουμε θα προβούμε στην αντίστοιχη ενέργεια.
Decathlon River West
Προόδου 3
12241 Αιγάλεω
Τηλ: 2144066000
*Σε περίπτωση επιστροφής με ΕΛΤΑ ταχυδρομείο, θα πρέπει να επιλέγεται η επιλογή "Κατ' οίκον". Σε διαφορετική περίπτωση η Decathlon έχει το δικαίωμα να αρνηθεί την παραλαβή.
Αλλαγές γίνονται μόνο στα φυσικά καταστήματα μέσα σε 90 ημέρες.
Διαφορετικά μπορείτε να κάνετε επιστροφή του προϊόντος ταχυδρομικά σύμφωνα με τις παραπαάνω οδηγίες και να σας κάνουμε πίστωση του ποσού σε κουπόνι ή επιστροφή χρημάτων.
Όχι, επιστροφές γίνονται μόνο στα φυσικά καταστήματα.
Αν το προϊόν εμφανίσει ελάττωμα ή φθορά κατά την πρώτη χρήση, επικοινωνήστε μαζί μας στο hel[email protected] στέλνοντας φωτογραφίες/βίντεο της φθοράς.
ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ
Ναι, η παραγγελία "ως επισκέπτης" δεν είναι διαθέσιμη.
Όχι, οι παραγγελίες γίνονται διαδικτυακά στην ιστοσελίδα https://www.decathlon.com.gr/el/.
Ναι, αφού συνδεθείτε στο λογαριασμό σας θα πατήσετε το προσωπάκι πάνω δεξιά, δίπλα από το βοήθεια.
Στη συνέχεια θα επιλέξετε το αθλητικό μου προφίλ, εκεί σας έχει την επιλογή είδος λογαρισμού (Ιδιώτης-Εταιρεία).
Αν επιλέξετε το εταιρεία θα σας ανοίξει τα πεδία για ΑΦΜ και επωνυμία.
Στην συνέχεια θα πρέπει να επιλέξετε αποθήκευση και μόλις ολοκληρώσετε την πληρωμή θα σας εκδόσει αυτόματα τιμολόγιο.
Αν κάποιο προϊόν ή το σύνολο του καλαθιού ξεπερνάει τα 30 κιλά ή τα 2 μέτρα, τότε θεωρείται υπέρβαρο/ογκώδη και είναι διαθέσιμο μόνο για παραλαβή από το κατάστημα (Click & Collect).
Σε αυτή την περίπτωση μπορεί να γίνει κατόπιν συνεννόησης αποστολή με την μεταφορική εταιρεία Seagull.
*Εξαιρούνται τα ποδήλατα. Για λόγους ασφαλείας είναι διαθέσιμα μόνο με παραλαβή από το κατάστημα (Click & Collect) κατόπιν ρύθμισης από το τεχνικό τμήμα ποδηλασίας.
Όχι, το απόθεμα του καταστήματος είναι ανεξάρτητο και αφορά τις αγορές μόνο από το φυσικό κατάστημα.
Προϊόντα που δεν εμφανίζονται στην ιστοσελίδα ή δεν είναι διαθέσιμα για παραγγελία, έχουν εξαντληθεί και η αγορά τους είναι αδύνατη.
Όχι, κάθε χώρα λειτουργεί ανεξάρτητα με το δικό της απόθεμα και διαθεσιμότητα. Μεταφορές προϊόντων μεταξύ χωρών δεν είναι δυνατές.
Όχι. Καθώς οι παραγγελίες καταχωρούνται απευθείας στις αποθήκες μας στο εξωτερικό η τροποποίηση της παραγγελίας δεν είναι δυνατή.
Στην περίπτωση αλλαγής μπορεί να γίνει ακύρωση της παραγγελίας και πίστωση του ποσού σε κουπόνι για την νέα παραγγελία ή επιστροφή χρημάτων.
Όσο η παραγγελία βρίσκεται "υπό επεξεργασία" μπορείτε να ζητήσετε την ακύρωση της μέσω μέιλ στο [email protected].
Μόλις μπει σε στάδιο "αποστολής" δεν υπάρχει η δυνατότητα ακύρωσης.
Αν αλλάξετε γνώμη, μπορείτε να επιστρέψετε τα προϊόντα αφού έχετε παραλάβει τις αγορές σας.
Επικοινωνήστε μαζί μας στο [email protected] αναφέροντας το προϊόν που λείπει από την παραγγελία.
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Η επικοινωνία με το τμήμα εξυπηρέτησης γίνεται μόνο με αποστολή μέιλ στο [email protected] ή μέσω του τσατ του Facebook και Instagram. Θα σας απαντήσουμε εντός 24ώρου.
Ωράριο εξυπηρέτησης: Δευτέρα - Παρασκευή 10:00 - 18:00
*Εξαιρούνται αργίες.
Όχι, η επικοινωνία με το τμήμα εξυπηρέτησης γίνεται μόνο με αποστολή μέιλ στο [email protected] ή μέσω του τσατ του Facebook και Instagram. Θα σας απαντήσουμε εντός 24ώρου (*Εξαιρούνται αργίες).
Ωράριο εξυπηρέτησης: Δευτέρα - Παρασκευή 10:00 - 18:00
Τα καταστήματα μπορούν να προσφέρουν πληροφορίες που σχετίζονται μόνο με την φυσική αγορά και διαθεσιμότητα του εκάστοτε καταστήματος.