Απόκρυψη φίλτρων
Filters 0
Ταξινόμηση ανά:
Filters 0
Racer -
  • Κράνος ποδηλασίας Racer - Μαύρο
  • Κράνος ποδηλασίας Racer - Μαύρο
  • Κράνος ποδηλασίας Racer - Μαύρο
  • Κράνος ποδηλασίας Racer - Μαύρο
  • Κράνος ποδηλασίας Racer - Μαύρο
  • Κράνος ποδηλασίας Racer - Μαύρο
Κράνος ποδηλασίας Racer - Μαύρο

VAN RYSEL

8385398

Racer -

55,00 €
  • Κράνος ποδηλασίας Racer - Μαύρο
  • Κράνος ποδηλασίας Racer - Μαύρο
  • Κράνος ποδηλασίας Racer - Μαύρο
  • Κράνος ποδηλασίας Racer - Μαύρο
  • Κράνος ποδηλασίας Racer - Μαύρο
  • Κράνος ποδηλασίας Racer - Μαύρο
Κράνος ποδηλασίας Racer - Μαύρο
Μέγεθος :

Οδηγός μεγεθών

Το μέγεθός μου

Δεν διατίθεται διαδικτυακά

Έλεγχος διαθεσιμότητας στα καταστήματα

Οι μηχανικοί μας δημιούργησαν ένα άνετο, ελαφρύ, αεροδυναμικό κράνος που αερίζει το κεφάλι του ποδηλάτη ώστε να βελτιώνεται η θερμορύθμιση του σώματος.

ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ

Αερισμός

Τα ανοίγματα και οι εσωτερικοί αύλακες του κράνους διευκολύνουν τη ροή του αέρα.

Lightweight

Πολύ ελαφρύ κράνος χάρη στην τεχνολογία διαμόρφ. In-Mold και στο compact μέγεθος

Ευκολία φορέματος

Το σύστημα στρέψης 360° καλύπτει πλήρως το κεφάλι για γρήγορη και ακριβή ρύθμιση

Αεροδυναμική

Έχει αναπτυχθεί μέσα σε αεροσήραγγα για να μειωθεί ο συντελεστής αντίστασης (Cx)

ΣΥΝΘΕΣΗ / ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ

Μεγέθη

μέγεθος M = 55-57cm
μέγεθος L = 57-59cm
μέγεθος XL = 59-62cm

Βάρος

Μέγεθος M: 260g
Μέγεθος L: 270g
Μέγεθος XL: 300g

Αερισμός

Έχουμε σχεδιάσει τον εσωτερικό αερισμό του κράνους έτσι ώστε να μεγιστοποιείται η θερμορύθμιση του κεφαλιού με τη χρήση του φαινομένου "jet" που δημιουργείται από την είσοδο αέρα από τα ανοίγματα, τους 16 εσωτερικούς αύλακες και τον εξαεριστήρα.

Τεχνολογία διαμόρφωσης In-Mold και EPS

Η τεχνολογία διαμόρφωσης In-Mold που χρησιμοποιείται για την κατασκευή του κράνους επιτρέπει τον σχηματισμό του εξωτερικού πολυκαρβονικού κελύφους κατά το στάδιο έγχυσης διογκούμενου πολυστυρενίου (EPS). Το αποτέλεσμα είναι μια δομή πολύ πιο άκαμπτη, πολύ ανθεκτική και ιδιαίτερα ελαφριά. Η εσωτερική δομή EPS απορροφά την ενέργεια που παράγεται κατά την πρόσκρουση, ώστε να μην μεταδίδεται στο κρανίο, ενώ το άκαμπτο εξωτερικό κέλυφος παρέχει στο κράνος ανθεκτικότητα μεγαλύτερης διάρκειας.